härliga liv. härliga lördag.

Ikväll smäller det. Klackarna i taket och shots i magen. Ääääntligen lite skönt partaj på G, på tok för länge sen. Säkra kort är fina partypinglorna Elin och Bella (och jag). Osäkra kort är Fanny och en annan tjej jag glömt namnet på.. Ett till osäkert kort är var det bär av. Jag vill till Garbo, senast vi var där var det spårat kul!! I vilket fall som helst. Detta kommer bli storslaget. Och vet ni vem som kommer vara duktig full, leverera mest barhångel och mingla som en jävla it girl? Ja, klart ni vet ;)

Innan utgång blir det kalas på hemmaplan. Hela släkten anländer klockan 15.00 och innan dess ska jag lyxa till det med en lördagsdusch, måla naglarna, platta håret, spackla fransarna med 15 lager mascara och besluta om veckans viktigaste klädval. Börjar bli tight om tid.

Önskar alla en fantastisk lördag.
Ta det lugnt i mörka natten och var inte för naiv.
Ha alltid telefonkontakt om du går ensam.
Om du inte har några vänner hittar du mig på eniro.se



Utgång i somras med Sara, Bella och Elin på Berns.
Här kan man se hur jag eftersvettas efter dansandet och lär Sara & Elin allt om RMA.
(Röka Med Attityd)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0