jag kan gå normalt. jag kan gå normalt. jag kan gå nor....

Milda mooooses, vilken träningsvärk jag har! Igår sprang jag som en idiot runt ringvägen och körde ett högintensivt zumbapass efter det. Idag går jag som en stel krabba. Träningsvärken sitter i låren, mest insidan. Vilken jag iofs inte gråter floder över eftersom att det är precis där som alla bakispizzor med bearnaisesås valt att placera sig.

Detta är min andra dag jag är ledig. Det är skönt på ett sätt, men också väldigt uttråkande. Vad ska man göra av tiden liksom?? Jag äter frukost och tränar. Det tar sammanlagt 3 timmar (tänk er en väääldigt lång och mysig frukost). Och vad sker sen när alla andra jobbar? Nätshoppa i all ära. Sola solarium javisst. Läsa en bok okej. Spela zoo tycoon tills fantasin tar slut. MEN VAD HÄNDE MED ATT LEVA LIVET? Så jag beslutade mig för att umgås med mitt exkex Joel idag. Då trivs jag som allra bäst.



hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0