Min lilla tjej

Tiden går oförskämt snabbt på jobbet. POFF! Säger det, så har man både lunchat och rastat och klockan närmar sig 18.00. Idag fick jag världens bästa sällskap hem på tåget av min Jenny och hennes kompis Ammi. Jenny är världens sötaste. Kaxig som ett lejon men söt som en hundvalp. Bestämd och envis men ändå så mjuk och mysig.

Idag berättade hon för mig att hon skulle hem och kolla på hennes favorit tv-serie "Desperate Haowsvajs". Hahaha! Trots att engelskan brister ganska brutalt kommer hon med sin charm komma långt i livet. Kanske sluta upp som Anna Anka änd becam a glårijöös haowsvajs hörsälf (om man nu kan kalla det komma långt...) Ingen som vet.





Jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

aaw, gullig du är! har saknat dig jättemycket.

Älskar dig! <3

2010-10-13 @ 15:16:00
URL: http://jennyaliciaostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0