Själv är jag bara Catten

Igår fyllde min fina mamma XX år!! Idag tänker jag påminna dig om att du faktiskt är ett år äldre genom att gratta dig i efterskott. Så. GRATTIS! Till saken nu. Vi sjöng för mamma vid köksbordet igår (vi som i jag och pappa). Och efter skönsången kom hurrandet.

Vati - Ett fyrfaldigt leve för mamma, älskling, pullan, Anna. HON LEVE HIPP HIPP...
Jag - öpp öpp.. vänta vänta.. vad sa du?
Mamma fyller i - Hihih, "Pullan", jag kallades så förr. 
Jag - ....okeeej..... aja, hurrra hurra.... skål.

På tal om vad som är passande att prata om vid matbordet och vad man bör knipa om alltså...

Kommentarer
Postat av: Petra

Hahahahhahahah!!! Fy vad gräsligt!! Pullan!? HAHAHAHAHAH, snusk-pappa!

2010-10-25 @ 20:34:03
Postat av: Petra

Hahahahhahahah!!! Fy vad gräsligt!! Pullan!? HAHAHAHAHAH, snusk-pappa!

2010-10-25 @ 20:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0