Samtal mellan mig och Vati

Jag - Pappa kolla mitt fina nagellack!!
Pappa - Äsch, vad är det för fjantig färg. Barnslig.
Jag - Meeeh taskig du äääär.
Pappa - Var ska ni ikväll då?
Jag - Vet ej, jag vill till Gaaarboooo.
Pappa - HA! Där kommer ni inte in!
Jag - Men skämtar du eller? Jag kan charma vakterna upp i brygga.
Pappa - Jag känner några vakter, ska ringa och meddela att det kommer komma några hobbyfjortisar med blått nagellack från Nynäs och att jag trooor att endast en hade rösträtt i år. Bara ett samtal bort gumman.
Jag - Men gå och lägg dig...


Far/dotter kärlek? Jag börjar tvivla...


Kommentarer
Postat av: bullan

HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!

2010-10-16 @ 15:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0