said i wouldn't call but i lost all control

Guten morgen!

Jag har egentligen sovmorgon idag med tanke på att jag börjar klockan 12.00. Men den nyttjades INTE. Annapannastektefläsk ringde och väckte mig, för hon kunde inte för allt i världen komma på koden till dörren in till jobbet. Hihi, så söt. Men det löste sig och p.g.a. min sjukdom som heter om-man-har-vaknat-kan-man-inte-somna-om så studsade jag upp från sängen piggare än en lärka. Frukost, kaffe, korsord. De tre megiska orden för en lyckad morgon.

Nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska ticka. Tick tack tick tack. Jag är sjukt rastlös, vill till jobbet nuuuuu. Men eftersom klockan har en tendens att gå sakta när man vill att den ska gå fort och fort när man vill att den ska gå sakta (är det inte en ruggigt sjuk grej?) kan jag i väntan på klockslaget 10.45 försöka komma igång riktigt ordentligt med lite morgongympa till låten "Wawin' flag" som får mig på bättre humör än en 200 g marabou chokladkaka.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0