nightlife is right life

Hoho, vilken helg!! Känner att jag alltid börjar mina måndags-inlägg på det sättet. Men det är fan inte mer än rätt, så sjukt kul som jag aaalltid har ute på mina nattliga äventyr. I lördags blev det, mycket riktigt, som jag trodde, som jag sa, Grand Garbo. Fruktansvärt kul hade jag och kära frugan Elin. Bella bestämde sig i sista sekund för att banga rakt av. Hon var otaggad och kunde inte tagga om. Tråkigt, ja.

Natten fortskred utan större komplikationer. Om jag fick barhångel? Självklart. Eller, nej, lögn. Sanning; Jag fick kyssa en hals. Det var en randomkille som slog vad om att jag _aldrig_ skulle våga göra det. Och vem tror ni blir mer taggad på att motbevisa såna falska påståenden än jag?? Så jag fick rätt och slätt gå fram till en ännu mer random dude som häckade vid baren och fråga snällt om det var okej att jag dregglade lite på hals hals. Han hade en flickvän till råga på allt, som stod där, precis bredvid. Hon tyckte att jag var skön och jag tyckte att hon var skön för att hon tyckte att jag var det. Sen ACTION. Och efter det bjöd den här vadslagningskillen mig på en drink. KAAATJIIING.

Efter Garbo blev det Joelbo. Hehehehe. Hos Joelpoel var det efterfest med en drös härliga killkompisar ända in på småtimmarna. Drack och sjöng och dansade. Haha, nä, jag minns faktiskt inte vad jag gjorde, men kul var det säkert för jag hade träningsvärk i käkarna efter att ha skrattat så mycket... Eller vafaaaaan... !?

 Söndagen da? Den vill vi helst glömma.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0