Jag håller mig iallafall till lekar som "låtsas att sängen flyter på lava" och så... Nån måtta får det va!

Jag och min kära syster pratade lite i telefon idag när jag gick heeela vägen hem från tåget. Hon är uppe i Östersund och hälsar på sin kärlek.

Petra - Hihih, idag har jag lekt att jag är ett djur med Daniel.
Jag - Ehm.. Vad sa du?
Petra - Jag har låtsas att jag är massa olika djur!
Jag - Typ husdjur eller vadå?
Petra - Jaaa. (överexalterad) T.ex. en kanin och en hamster. Och en lama. Som spottade på honom.

ALLTSÅ.
FRIIIIISK TJEJ.






Kommentarer
Postat av: Laman

Hahahahaha, det roliga är att vi även lekte "inte ramla ned på golvet för det är fyllt av lava" Hahaha!

2010-10-25 @ 20:48:29
Postat av: Laman

Hahahahaha, det roliga är att vi även lekte "inte ramla ned på golvet för det är fyllt av lava" Hahaha!

2010-10-25 @ 20:49:07
Postat av: Petra

Hahahahaha, det roliga är att vi även lekte "inte ramla ned på golvet för det är fyllt av lava" Hahaha!

2010-10-25 @ 20:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0