i know. this is. the part where it starts.

Sitter hemma hos Joel och Jocke för tillfället. Joel jobbar och Jocke är någon annanstans. Jag är själv. Precis duschat, sminkat mig och fixat håret.  Nu ska jag åka hemåt mot Sickla och kila in på El Giganten där de ska stå till svars för varför mitt mobila bredband inte fungerar. Det är ju panik att inte ha internet hemma!

Lägenheten är helt fantatisk. Jag ska ta lite pics och lägga in här så ni får se.

Ikväll blir det en joggingrunda. SOM jag har längtat. Joggingskor mot grus. Svaga men kyliga vindar mot bar hy. Flåset som ökar. Hjärtat bankar. Efter ett tag går det som på räls. Benen bär trots att orken sinar. Doften av natur. Synen av omgivningen. Känslan av frihet.

På onsdag börjar allvaret på Esprit. Förberedelserna inför en öppning är ett jäkla slitgöra. Men jag ser fram emot det.

Hoppas ni har det bra var ni än befinner er, alla fina själar.



Kommentarer
Postat av: Evsan

"hem till sickla" :D !! Som jag längtar att få se din nya lya, kedjeröka och dricka vin med dig&elin! (:

2010-03-15 @ 13:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0