Catrin? Missfoster?

Pappa letar efter en grej till kameran och tycker att jag sitter liiiite i vägen här vid datorn, för han letar precis här, bredvid mig. Jag suckar och tycker att han är lite störig. Och då börjas det.

Pappa - Ditt lilla missfoster..
Jag - Haha, men pappa, du kan inte säga så till mig!
Pappa - Joho, det hör du väl.
Jag - MAAMMA vet du vad pappa säger!?
Mamma - Nää? Vad säger han nu för dumt?
Jag - Han kallade mig missfoster!
Mamma - Meh, hur kan du säga så till din underbara dotter?
Pappa - Jag vet inte, bara gör det.





Älskade, älskade familj.

Bara min andra halva som saknas. Petra.
När alla vi är samlade här i vårt lilla gula radhus på Lejdarn, då brukar det bli liv i luckan.



Kommentarer
Postat av: Petra

Hahahaha! Jag ÄLSKAR när pappa driver sönder dig!! Synd att jag inte kunde vara där och skratta rått åt det inträffade :p



(Jag älskar dig!)€€

2010-10-14 @ 10:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0