Jag lovade mig själv...

...att börja blogga så fort jag kände en gnutta lust. Minsta lilla blogg-glädjen. Det finns fan inte mycket kvar, men ett litet frö ligger och gror djupt där inne. Ett litet bloggfrö. Som nu har börjat blomma upp.

Börjar denna fantastiska bloggreuinon med att dela med mig av en msn-konversation mellan mig och Christian, mitt ex ex (jag vet, killar kommer och går liksom...) Jag skrev att jag ville ha thaimat, men att jag inte orkade gå ner till Estö. Och han skrev "du kan cykla, ramla och dö"

Och fortsättningen följer här:







Roligt ändå, att se hur människor uppfattar varandra.
Enligt C är jag matglad och jävligt korkad t.ex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0