Bara drygt 45 veckor kvar.

Nu är jag tillbaka på jobbet efter 3 veckors semester. När någon (ja, typ alla) frågar hur det har varit kan jag inte besvara frågan utan att få gråt i ögat och en klump i halsen. Det har varit alldeles amazing. Fantastiskt. Fulländat. Jag längtar till nästa sommar. När jag får ta på mig korta shorts, en liten topp och ett par flip flops. Öppna dörren och mötas av 40 graders värme. Tralla ner mot stranden. Doppa fötterna. Slänga upp min brunbrända kropp på en kokhet solstol. Och äta fett med chicken wrap, chicken kebab och chicken shish. I mitt älskade Turkiet. Voilà. Vilken njutning.

Denna vecka jobbar jag endast 3 dagar.
En riktig mjukstart med andra ord.
Och jag bara måste köra min klassiker;

HIGH FIVE FOR HIGH LIFE.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0